Kızlr 36+0 olduk protein var dedi onun için sıkı gözlem altında tutuyor ama bebegin kilosu 2 600 Gr eger tansiyonum yükselirse bebeği alacaklar sezeryanla ne yapabilirim beslenmeye dikkat etmek dışında yada bu hafta da olup bebeğin kiloso bizimle aynı olan var mı