Sealemdar Sma 1 numara kullanıyoruz fakat günde 2 kez vermeme rağmen kabuz yapıyor oğlumu. Geri kalan öğünler de sütümü veriyorum . Aptamile geçiş yapmayı düşünüyorum hatta eşime şiödi aldırıcam memnun musunuz başka önerir misiniz !??????
Enfal_06 Sealemdar uzmanların sürekli söylediği bi marka vardı golden goat araştırdığımda yada mama kalitesi olarak bundan bahsediyorlar bende bebeğime ondan alırım gibi Aptamil de eskiden çok kullanılıyordu ama şimdi bilmiyorum golden goati araştırın kafanıza yatarsa alırsınız yorumları felan çok iyi gaz şişlik yapmıyor bebeklerde içeriği en temiz mama ben çok araştırdım olurda kullanırsam diye ve benim aklıma yatan da bu oldu
Pamuk Sealemdar Sma bizi mahvetti çok kötü kabızlık yaptı. Hipp combiotic çok iyi geldi,1 ay kullandık oda gaz yapmaya başladı.Suan aptamil conformil kullanıyoruz. Ama hipp combiotic öneririm güzel kaka yaptiriyor.
Liv3652 Sealemdar mama biraz şans işi birine iyi gelen diğerine gelmiyor ben hipple başlamıştım ama aşırı gaz kabizlik yaptı sma geçtim sonra bebelac gold ki o en kotusuydu bizim için meme+mama ilerliyoruz sonradan tekrar sma comforta geçtim ne gaz ne de kabizlik yaşadık mesela aptamil de gaz yapar diyen de cok bebekten bebeğe değişiyor
Gul2808 Sealemdar bebekten bebeğe değişiyor oğluma Aptamil kullandık hiç bir sorun yaşamadık sma aşırı gaz yaptı bizde
aslhnkrts9 Sealemdar aptamil 1 kullanıyorduk bizde gaz ve kabızlık problemi yaptı sma optipro 1 geçtik bunu denemleyip bakıcaz aynı sıkıntıyı yaşarsak golden goat denicez mama işi de şans işi gibi biraz iyi geleni deneyip bulmaya çalışıyoruz 🤷♀️
Snnrdrn Sealemdar sma optipro kabizlik yapiyorsa sma comfort yapmiyor ama sadece internette rahat bulabiliyorsunuz fakat benim kizim optipro da kabizlik sorunu yasamadi ama tabi 4 yil onceydi yegenim ama yasadi kabizlik sorununu comfort olani kabizlik olayini cozdu
Seyma-10 Aşırı gaz yapıyor Aptamil sma ilk defa kabız yaptığını duydum bebelac da deneye bilirsin Aptamil den daha iyi içeri
sseda0 Sealemdar hipp içeriği güzel diyorlar baya öneriliyor. Ama gaz yaptı diyen de var. Her çocuğun bünyesi farklıdır tabii. İyi geleni bulana kadar diğer markaları deneyin