ozkangulkilic Haftama girip hala dogurmayinca doğal yöntemler araştırmaya başladım bir kaç yerden ve kişiden hint yağını duydum doğumu tetiklediğini ve başlattığına dair deneyen ya da bilgisi olan var mı alıp biraz içsem ne olur acaba
Mrv1117 ozkangulkilic vaktin gelmiş geçiyor 🤣hayırlı güzel dogumlar nasip olsun inşallah herşeyi dene zamanı gelmiş dogurmani bekliyorum burda 🌸
Haticekrks ozkangulkilic bende burda görüp aldım günde 1 kaşıktan fazla içilmemesi gerekiyormuş sanırım 2 gün boyunca içtim bi kaç saat içinde ciddi sancım oldu ama o kadar geçti gitti 3.günde içmedim açıkçası 😂bu çocuğun hiç gelesi yok gibi beklemedeyim son 10 gün
Nesli46 ozkangulkilic bende çörek otu yağını duydum aldım bi çorba kaşığı içtim ama çok acıydı bi daha da içmem karnıma sürüyorum o şekildede kullanılıyormuş içince de bi faydasını görmedim zaten🫠
Serifeeenida ozkangulkilic aynenn bende bunu burda gördüm ama cesaret edip alamadım alsam içebilirmiyim onuda bilmiyorum açıkcası ama faydalı sanırım bende yorumlarda gördüm bilgim yok tabi
ozkangulkilic Haticekrks nasilll yani ciddi sanciniz geldi gitti mi ? Sancı geldiğinde hastaneye gitmediniz mi belkide alırlardı
Haticekrks ozkangulkilic pazartesi muayenem vardı doktorda herşeyin normal seyrinde olduğunu söyledi çok isterdim almasını ama nstde de çok bişey çıkmadı
Serifeeenida ozkangulkilic hadi bakalım denersen bırdan yaz mutlaka birde aldığın markada önemliymiş sanırım habersiz bırakma bizi bizimde 39 haftamız bitti son 7 günümüz kaldı bakalım 🥰
Serifeeenida ozkangulkilic ayy inş faydası olur bakalım unutmazzsam yazıcam inş çünkü ilk oğlum 41+3de doğdu bu bakalım ne zaman gönlü tutacak gelecek 😂