kubrayurek Arkadaslar merhaba buyuk haftalarda 3 düşüğüm var son düşüğümü 31 aralıkta yaptım 5 ay geçti ve 1 ay önce korunmayı bıraktım şuan adetime 7 gün var ama aşırı kasık ağrim be gögüs hassasiyetim var
tazegebesss kubrayurek Benimde adetim 2 gün gecikti bi kimyasal gebelik geçirdim korunuyorduk bıraktık 1-2 denemeden sonra böyle çıktı inşAllah vardır 🙏🏻
Lykiav kubrayurek şu an kan verseniz de çıkmaz herhalde. Adetinize 3 gün kala kan verin bence. Evet silik çizgi var. Hayırlı olsun 🥰
Senmsii kubrayurek Daha erken olduğu içindir canım kendini strese sokma adetin gecikince kan vermeni öneririm şimdi kanda negatif çıkma ihtimali olabilir yada düşük bir değer çıkarsa sağlıksız gebelik mi diye düşünmek zorunda kalmazsin. En garantisi 3 4 gün geçmişin kan ver 🙏