Ah ben de.. kafamda milyon tane senaryo 36.hafta bitmek üzere oğluma bakıp ağlamam geliyor gece uyanıp daralıyorum falan ama ilk doğumumda da böyleydi doğururken bi sıkıntı yaşamamıştım inşallah bunda da öyle olur dua ediyorum sürekli Allah yardımcımız olsun inşallah🥺🫶🏻