Canannerk Arkadaşlar mrb 36 haftalik gebeyim etlk shr hastanesine gidiyorum plesenta previa var doktor yarin icin doguma girecekmis gibi gel ya dogma alirz yada gun veririz dedi bu durumda cok sıkıcı ya baklm yarin alcaklarmi doguma
Eliff_gny Canannerk Allah yardımcınız olsun inşallah sağ salim kurtulursunuz size dua edeceğim bende previaym 23 haftalığım daha doktor bugün 24 32 haftayı tam görmeden previa tanısı da koymam dedi çıkabilir dedi o haftaya kadar inşallah çıkar çok korkuyorum. Sizede kolay doğumlar diliyorum rabbim bu yolda kimseyi koymasn hersey yolunda giderse hikayenizi dinlemek için bekleyeceğim
Tugcebngl Canannerk benimde plesanta eski sezeryan dikişime yapışmış normalde 38 de alacaktı ama 38 e bırakmayabilirim demişti 3 hafta önce yarın kontrolüm var bu durumlarda erken alıyorlar sizin yarın alabilirler
Canannerk Tugcebngl banada 37. Haftayi gecirmiyoruz dedi bu belirsizlkte kötü gun verse daha ii olurdu yarina kendimi hazrladim almzsa sknti
Canannerk Eliff_gny amin inşallah teşekkür ederim dualarnz icin insallh anlatrm bnde dogmumu sizde hic korkmayin rahat olun stres yapcak bisey yok gercekten bnm 23 haftada kanamam oldu yats yaptm yukari cikmadi ama hic bi sknti yasamadm bu zamana kadar tek sorun sezeryan oluyorsunuz
Eliff_gny Canannerk peki kan ihtiyacı olur doğumda gibisine bilgi verildi mi kan bağışı yapmanız istenildi mi sizin için hastaneye bazılarına öyle demisler
Canannerk Eliff_gny evet bizede soylediler kan ihtiyaci olabilir dendi benm adima kan verilmesi gerektgini soyledi doktor
Eliff_gny Canannerk inşallah gerek kalmaz kanamasız kolay geçer rabbim korusun bebeginle seni sağ salim kavuşun inşallah dua edin bol bol bende edeceğim sizin için 🙏