prens_prenses_annesi gözün aydın bebişin erkek 😊 erkek bebiş öyle baş ağrısı yapıyor. 16. Haftama kadar çektim hiç bişey geçirmiyor malesef. Karanlık yerde başımı sıkıca sarıp yattım. Hala da ağrıyor ama öyle şiddetli değil. Ben en çok o ağrıdan çektim Allah şifa versin çok zor