Kızlar 34.haftada nsteye girdim sancı çıktı çok değildi 34+5 de acile gittim sancım olduğu için yatış yapacaktı doktor ama tavsiye etmediğini söyledi haftan çok küçük 2 saatte bir alttan bakarlar ve sürekli nstye bagli kalırsın dedi bende kalmak istemedim bugün 35 haftalığız ve hala ağrılarım var sizce erken doğum mu olur yaşadınız mı böyle bir durum