Kızlar 8 haftalık hamileyim ve bir haftadır cildim o kadar kötü ki size anlatamam sabah iyiydi şimdi yine kızamık gibi oldu bunun çaresi sizce ne ya? Allah rızası için fikri olan varsa söylesin . Bir merak ettiğim konu ise bu cilt bozukluğunun bebeğinin cinsiyetiyke alakası olabilir mi kız annelerinin yüzü mi böyle oluyor genelde