Ozge18 ben ventrikül genişliği sandım, bizede darlık var dendi ama aynı zamanda doktor hep şunu söyledi, biz dışarıdan anne karnındaki bebeğin kalbindeki damarları görmeye çalışıyoruz, en ufak olasılığı bile söylemek zorundayız, genelde bunlar bebeğin pozisyonundan kaynaklanıyor, ama yinede söylemek zorundayız dedi. Ben okadar yıpranmışken hiç bir hamilenin bunları yaşamasını strese girmesini istemiyorum. İnanın bol bol dua edin, çünkü zaten dışarıdan müdahale edebileceğiniz bi durum yok, çok az demişse onu ihtimalden söylemişlerdir emin olun, içinizi ferah tutun