Oğlum 4 aylık oldu bilip bilmeden her şeyi almıştım gerekli ve gereksiz gördüklerimi yeni anne olacaklar için paylaşıyım dedim. Aklıma gelen olursa güncellerim😊 siz de tecrübelerinizi yazabilirsiniz
İyi ki almışım diyip çok kullandıklarım;
-Korbell çöp kovası
-Polly beşik
-Motorola kamera
-Gümüş kapak
-Reflü yatağı
-Oyun halısı
-Oyuncağın her türlüsü(en önemli yatırım😊)
-Patikli çıtçıtlı tulumlar
-Babyjem oturak
-Fileli küvet takımı
-Banyo suyunu ölçmek için derece
-Arkaya doğru yatabilen mama sandalyesi(kanz campo)
-Keçe organizer
-Bol bol müslin örtü
-Ağız silme bezleri
-Alt açma bezleri
-Sebamed pişik kremi(sadece bir kez oldu o da çok değildi 1-2 sürmeye hemen geçirdi)
-Konak tarağı
-Sağım makinası
-Emzirme yastığı
Keşke almasaymışım dediklerim;
-Yataş juno yatak
-Ana kucağı
-Uyku arkadaşı
-6 aylıkken yaza denk gelecek diyip 6 aylık yazlık kıyafet almak(genelde daha büyük giyiyorlar, bizim öyle çok şey çöp oldu)
-İsofixli olmayan puset ya da otokoltuğu(mutlaka isofixli alın)
-Alt temizleme pamuğu(ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum)