CerenEkin Haftaya girdik. Gebelik şekerim var ve insülin kullanıyorum. Doktoruma sezaryen olmak istediğimi söyledim çünkü süreç beni çok yordu… ama doktorum şimdilik normal doğuma engel bir şeyin yok gebelik şekeri olanlar sezaryen olacak diye bir durum da yok dedi peki sizce? Ben en başından normal doğumdan korkuyorum zaten bir de bu durum çıkınca… Erkek bebeğin anne karnında uzun süre de durduğunu biliyorum bunlardan dolayı kafam çok karışık
DidemUmut CerenEkin merhaba bende 35. Haftamdayim insülin kullanıyorum bende çok yoruldum ve sıkıldım artık siz doğum yaptınız mı nasıl geçti süreciniz
CerenEkin asude456 özelde mi oldunuz ben doktorumdan memnunum diye devlete gidiyorum ama doktorum sezaryen yanlısı değil çok dikkat ediyorum etmeye devam et o zaman bi sıkıntı falan yok dedi daha ne kadar sabredeceğim bilmiyorum
DidemUmut cLearQueen gece 10 da levemir kullanıyordum şimdi doktor yemeklerden hemen önce kullanmam içinde verdi başka bir iğne ona başladım tokluklarda yüksek çıktığı için açlar 100-110 arası tokluklar 150-160 arası çıktı en son