sedanur4004 OktaycanveAnnesi benım sezeryanı da öne cekti doktor cok sancım cıktı nst de pazartesi sancı durumuna göre ya acil sezeryana girecgm yada 25 mayısta girecgm
OktaycanveAnnesi sedanur4004 ben yarın giriyorum doğuma sedaaaa çok korkuyorum gebelik zehirlenmesi olmasın diye alıyor bebeği😄
Ayseazsoyler OktaycanveAnnesi canım nasılsın merak ettim seni nasıl geçti doğumun bebişte sende iyi misiniz?
arven0738 OktaycanveAnnesi aa bizim ki de 24 mayıs inşallah hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alırız inşallah sağ salim 🙏🏻
OktaycanveAnnesi arven0738 benim yarına karar verildi normalde sizinle aynıydı Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin