Kızlar merhaba büyük kızımın adı Jiyan ve şimdi Allah nasip ederse bir kız annesi daha olacağım bu kızıma da Efnan Asel koymak istiyorum sizce nasıl yakışıyor mu birbirine birde ablasının ismiyle de uyumlu olunca ayrı bi içime sindi ama sizlere de sormak istedim🥰