Kızlar bugün doktora gittim. Vajinal ultrason ile keseyi gördü doktorum muhtemelen 4 yada 5 haftalık dedi. Fakat kese tam tutunmamış altında kanama oluşmuş falan dedi. Düşük riskin çok fazla ani hareket yok hep yatıp dinleneceksin dedi. Progestan fitil, coraspin ve tek vurumluk iğne verdi.
Başına gelen ve hamileliği güzel ilerleyen var mı çok tedirgin oldum🥺