Hndav Dün normal doğum yaptım kızlar doğum esnasında bebek çok su yuttugu için nefesi daralıyormuş direk küvese koydular ve bir hafta enaz burda kalıcak dediler çok üzülüyorum hiç göremeden emzirmeden direk aldıkar yanımdan