Arkadaşlar bu değerim ilk hamile kaldığımı öğrendiğimde 1.65 mis. Onun üstüne 3 kere daha kan verdim ve değer hep 0 çıkıyor bu şekilde. Boğazımda da bir tane nodül varmış 🤔 başına böyle bir şey gelen var mı süreç nasıl oldu, bebek için riski var mı???