111anonim111 27 haftalık hamileyim kasığımda ve karnımın altında baskı hissediyorum acaba sebebi nedir bilen var mı
Zbdy_27 111anonim111 mrb ben de 26+2 vajinam ve iki bacak aramda özellikle ayağa kalkınca ağrı hissediyorum acaba normal mi tedirgin olmaya başladım 😌
tuuba2307 bende 27 deyim cok onceki haftalarda ufak ufak baslamisti bu agrilar ayni agrilar, az yurudugum icin oldugunu kesfettim masa basi calisanim maalesef ve magnezyum takviyesi sart doktorlariniza soyleyin