Sevvalll42 7+4 haftalık hamileyim bi insanın hiçmi midesi bulanmaz beli ağrımaz korkuyorum hiç hamile değil gibiyim ya üf benim gibi olan varmı Allah aşkına 😔 ilkindede midem hiç bulanmamıştı ama uyku hali vardı nebiliyim belim ağrırdı belliydi hamile olduğum
Hulo2105 Sevvalll42 ben günün 15 saati uyuyordum😂 onun dışında çok arada bulantım olmuştu hiç kusmadım. Kimisinin 14. Haftada bile bulantısı oluyor belki de hiç belirtin olmaz fena mı🥰
Zynp-ela6 Sevvalll42 kız ne güzel işte nazar etcen kendine maşallah de bulantı tiksinme o kadar kötü ki sana anlatamam şanslısın cnm
Nazlimom Sevvalll42 benımde hiç belirtim yoktu cok rahat geçmişti , hamileliğinin tadını cıkart ben özlüyorum o günleri😅
ZeynepDuru17 Sevvalll42 fenami işte dogurcam cuma günü hala midem bulanıyor kusuyorum kolay değil böyle çekmek memnun olmanız gerekir yani
Sevvalll42 Hulo2105 nebiliyim iyi aslında böyle olması ama korkuyorum tek tük var belirtim arada bi canım bişeyler çekiyo göğüs uçlarım kararmış başkada bişey yok allah korusun kötü şeyler olmasın tabiki
Hulo2105 Sevvalll42 benim de mesela 9. Haftada pat diye kesilmişti bende korkmuştum ama 12 de gene mide bulantım gelmişti. Bence olur daha bişey yoktur kötü düşünme 🌹
Simasu14 Sevvalll42 Benimde öyleydi 10. Haftada başladı mide bulantısı, tansiyon düşüklüğü, baş dönmesi vs
Nskan Maşallah nazar değmesin 24.haftamdayım hiç ne midem bulandı, ne kokudan rahatsız oldum hamile miyim değil miyim anlamak imkansızdı gayet de iyiyiz çok şükür endişelenmeyin
Zynp-ela6 Sevvalll42 daha ne işte cnm belirtilerin var yinede onlarda çok.surmez.insallah geçer rahat bir hamileliğin olur :)
Sevvalll42 Zynp-ela6 kız ben dua ediyodum allahım midem bulansın kusuyımda zayıflayım diye 😂😅😅😅 ama olmadı
Zynp-ela6 Sevvalll42 tövbe estağfurullah Ay öle deme ya çok.zor birsey gerçekten bnm.ilk hamileligim çok güzel.di ikinci fena hala tiksinme koku hassasiyeti kuru bulantı başlarda kusuyordum ama.simdi.kusmam yok sadece boş.bulanti oluyor
Zynp-ela6 Sevvalll42 valla Bn gene zayiflayamadim 😀 başlarda pek.birsey yeyip içmedim bünye den işte 😀
Sevvalll42 Zynp-ela6 ay kız o boş bulantı daha kötü kussan daha iyi valla napıyım ilkinde yedim yedim nasıl olsa çocuk emince zayıflarım diye rabbim nasip etmedi kaybettim kilolarımda kaldı kendimde çaba sarfetmedim vermek için bundada dikkat ediyorum almamaya inşallah doğuruyumda vericem bu kiloları oyüzden biraz kilo vermek için istedm bulantıyı kusmayı 😃
Sevvalll42 Zynp-ela6 ben şimdiden ödem tutöuşum 2 kilo ödemim var şimdiden ben napıcam allahım diyetisyene gitcem
Sevvalll42 ZeynepDuru17 biliyorumda biraz kilom var bunun üstüne alırsam hiç iyi olmaz inşallah almam dikkat ediyorum
Zynp-ela6 Sevvalll42 bende ilkte hic dikkat etmedim vermedim.de sonrasında daha da aldım ve kilolu hamile kaldım maalesef napalm bebekler sağlıklı.olsunda inşallah: ☺️