15 haftalık hamileyim kızlar bilmiyorum üşütüyorummu yoksa hamileliktenmi vajinamin uzerimi desem iki bacak aralarim mi desem çok kötü bir ağrı oluyor çok hareketli olduğum gün daha çok ağrıyor akşamları özellikle yatıyorum ya kalkarken zor adım atıyorum mesela bnmle aynı olan varmi ya normal mi acaba ayın başına gideceğim doktora o zaman anca sorarım