BirAskMasali1323 Kizlar bugün karnıma iğne vursalar patlayacak balon gibi çok sertlesmis çok gerginlesmis nefes alamıyorum maden suyuda içtim belki yediğim seylerdendir diye ama fayda etmedi bu şişkinliği almaya ne iyi geliyo (16+3 haftalığım)yada neden oluyo ?
Ummuarbc BirAskMasali1323 evet canım oluyor normal genellikle de yemeklerden sonra patlaayack gibi oluyor karnimiz da büyüdüğü için bence
Liliales BirAskMasali1323 gün içinde çok yorulursan karnın taş gibi olur kasılır gerilir ilerleyen haftalarda daha belirgin olur bu durum dinlen sabaha geçmiş olur
BirAskMasali1323 Ktsynr Maden suyu içtim o gece sabaha kadar uyuyamadım sonra kendiliğinden geçti bı çözüm bulamadım yani aslında o gün lahmacunla salata yedim yemeğin üstüne de tatlı yedim salatanın içinde soğan vardı diye soğanla tatlı ard arda olunca öyle oldu yani normal de olmuyo çünkü
irem88 BirAskMasali1323 ben çok yaşadım onu bu hamileliğim de çok şükür artık olmuyor çok rahatsız edici bişey
BirAskMasali1323 irem88 Evet ya insan nefes alamiyo iğne vurda patlasın rahat edelim kafası oluyo..Ama farkettimki gün içerisinde yediğim yiyecekler sayesinde oluyo o gün lahmacunla salata yemiştim salatada soğan vardı ardından da tatlı yedim ikisi bir olunca bomba gibi oldu karnım
irem88 BirAskMasali1323 evet evet çok yediğimde benimde hala oluyor ama eskisi gibi değil tabi çok şükür
Kubrakstr BirAskMasali1323 16-20 haftalar arasında karnım taş gibiydii ve tuvalete çıkamıyordum. 2-3 günde bir zar zor ,kabız oluyordum o da . Sonra demir hapımı değiştirdik öyle düzeldi