21 haftalık gebeyim. Son iki haftadır belimden sol tarafım çok ağrıyor. Hatta belim de değil kalçamın hemen üstü. Aslında sağ tarafta da var ama sol taraf daha hassas beni çok etkilemeye başladı. Böyle adım attıkça içeriden etim bir yere sıkışıyor, biri çimdikliyor gibi bir ağrı. Yürümemi falan etkiledi. Ortopediye röntgen vs çekilemiyoruz nasıl görecek sorunu o sebeple gitmiyorum da. Bunu yaşayan var mı? Korkuyorum daha gebeliğin ortasındayım ağırlığım arttıkça daha kötü olacağım hareketlerim kısıtlayacak diye.