orkidemm_ Ben iğne yaptırmadım Normal yolla buraya eşimin yanına geldiğimde 4 gün vardı adet mi Adet olmadım 8 gün boyunca Adetim gecikti o 8 günün içinde de şey yaptım gebelik testi yaptım İlk başta çok hafif çekti ondan sonra yine biraz daha belirgindi Ondan sonraki biraz daha belirgindi aralıklı aralıklı yattığımda 8 gün boyunca ama kahverengi akıntıyla pembe Akıntım vardı Ara ara oluyordu çok olmuyordu Damla halinde doktora gittim 8 günün sonunda Kan verdim hiçbir şey anlamadım zaten Sonuçta Doktor da hiçbir şey söylemedi gebelik için verdiğini biliyordu hemşire kağıdı Elime verdi gönderdi test pozitif negatif mi diye sordum hiçbir cevap vermeden gönderdiler Zaten ben teste baktığında da gebe olmayan Bilmem bir şey yazıyordu anlamadım ben de şey içtim zaten şu an adet söktürücü içtim inşallah iğneyi deneyeceğim ilk defa ben de deneyeceğim