Merve-D26 bende uyusuyorum çok fazla ellerim ve ayaklarım hatta uyandığım da ellerimin içi acıyor resmen 😶 bir süre kullanamıyorum sonra geçiyor. Benim annem Ms hastası bu şikayetleri olan bir insan bende ondn endişe ettim fakat doktorum normal olduğunu endişe etmemem gerektiğini söyledi. Magnezyum felan bende kullanıyorum ama bir etki göremedim sizin gibi