Youngmotherr Aytlkya iyi tabi ki benim 36+2 de 2486ydı minik paşam bazen son haftalar da daha iyi kilo alıyorlar genetikse ayrı tabi ki maşallah sağlıkla gelsin
Tugce48 Aytlkya benim 36+0 2560 çıktı boyu 49 cm olmuş ama kilomuz az maalesef. Doktora göre 2,500 olması yeterli
gizemvatanseverbal Aytlkya benim 34+5te 2.650idi. :( boyu 41cm di. İri bebiş olma yolunda ilerliyor.. 🥰
Aytlkya Youngmotherr 32 haftasında 1300 dü doktor zayıf dedi morelim çok bozuktu bügünde baya iyi bakmıssın annesi dedi çok mutlu oldum 🥲
Youngmotherr Aytlkya genetik olabiliyor canım ya benim 35 den sonra pek kilo almadı sonra biraz fındık muz ve kefire yüklendim o zaman kilo almıştı
Tugce48 Youngmotherr oy maşallah🥰bizim bir hafta kilo alımımız çok az oldu o yüzden yavaş yakalamaya calısıyoruz 38+5 te sezeryan olacagım inşallah 2 haftaya 3 kilo oluruz🙏
Tugce48 Aytlkya yok daha doğum yapmadım 38+5 te sezeryan olacak bekliyoruz inşallah o zamana 3 e tamamlar kilosu