Z_L sizin kilonuz hiç bir şey değil, ben 3 haneli sayı ile hamile kaldım. Boyum 1.77 olduğu için kimse o kadar kilolu olduğumu tahmin etmiyordu. 🥲 7 kg aldım sadece. Zayıflamaya çalışırken iyi beslenemezseniz bebeğinize zararı olur. Diyetisyen ile çalışmak en iyisi. Ben çok memnunum. Tavsiye ediyorum..