Ay biraz sakinleşmeye ihtiyacım var. Ondan size yazayım istedim. Stresli bir yapım var zaten daha doğmadan endişelenmeye başladım bebeğim için. Doğunca endişeden boğmam inşallah bebeğimi. 29. Haftadayız. Bir haftadır filan uyandığımda yüzüm çok ödemleniyordu. Ama öyle böyle değil. Göz kapaklarım açılmıyor neredeyse. Ancak 2 saate kadar normalde dönüyorum. İşte izlediğim okuduğum şeylerden yüzde ödemin doktora söylenmesi gerektiği yazıyor diye doktoruma bilgi verdim. Muayenem yeni geçmişti. O sebeple tekrar çağırmadı beni. Sağlık ocağında bir idrar tahlili ver bakalım dedi. Bugün işte biraz protein kaçağı başlamış dedi. Tansiyon takibi yapacakmışız artık. 11-6 civarı tansiyonum. 14ü görürsek beni acil bilgilendir dedi doktorum. Ancak internet diyor ki eğer tansiyonunuz düşükse 12-7 de yüksek tansiyon olabilir. Tüm gebeliğimde 8-5 civarındaydı tansiyonum. Aslında minik bir yükselme var. Ama şimdilik sakin olmaya çalışıyorum. Hamilelerin duaları kabul olur derler artık dualarınızı bekliyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım şu bebişleri inşallah 🙏