tazegebesss hiç endişelenmeyin rahat olun Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi. Endişelenip üzülünce sürekli test ile takip edince ele hiç bir şey geçmiyor, her şey olacağına varıyor. Siz kendinize iyi bakın bebiş büyür sağlıkla merak etmeyin. Çok kolay bir gebelik ve doğum diliyorum inşallah <3 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah