Cennett92 Merhaaba anneler,2.gebeliğim,30+1 deyim ama bebişim makat gelişi yani ters duruyormuş ilk doğumum normaldi, ters gelirse mecbur sezeryan diyor doktor,38.haftaya kadar bekleriz dedi ama sizce dönermi dönen bebişler oldumu
Merve_3351 Cennett92 Döner çok geç değilmiş benimki 37+3 dönmedi ilk gebelik 10 gun sonra sezeryan olucam
gizemvatanseverbal Benim ki döndü, 29-30 haftalarında tersti. Canınızı hiç sıkmayın, doğumhaneye giderken bile dönebilir diyordu doktorum. Ben kanala girmesi için bazı hareketler yaptım, doktorunuzun önerisi ile egzersizlere başlayabilirsiniz. 35 haftadayım ama iri bebek olduğu için yine sezeryan olcak. Sağlıkla kucağınıza alın. 🐣🌸
Merve_3351 Cennett92 Doktoruna danış canım birşey yaparken o duruma maalesef dışardan mudahale edilmiyormuş ben cok doktora sordum egzersin yapimi die yok yürü sadece dediler
Cennett92 Merve_3351 allahım yardımcımız olsun bakalım spor yapıyordum zaten yürüyüş banada önermişti insan tedirgin oluyor yinede 😔