Nesli46 Eda1254 ben molfix tercih ettim ilk kızımda sleppy kullanmıştım sızdırma yapıyordu o yüzden bu sefer molfix aldım yenidoğan için 1 ve 2 numara aldım eğer yaramazsa baby turco yada bebem natural düşünüyorum
Nuraytmn Ben goon sarı aldım prima muadili diyorlar Amazon’dan baya uyguna aldım 3 numara dahil stokladım
Eda1254 Şuan kampanya var da sipariş verdim baby turco bı ayda ne kadar kullanır yenidoğan bebekleri bezi üç paket aldım
Eda1254 BabyAta 100 adet yettimi ben de 200 adet aldım fazlamı oldu bez stoklamak istemiyorum bazı anneler kullanmadım bile dediği için o bezi stoklamak pek iyi fikir gibi gelmedi
BabyAta Eda1254 benim bebek erkek biraz bez izi çıkıyordu bir numarada. Ben sadece 100 adet almıştım zaten stok yapmamak için. 2mini üzerindedir 3-6kilo yazıyor yani çok büyük değil