Selam arkadaşlar 30 keredir postlar açıyorum ama çok tedirginim stresliyim.Geçen haftalarda kesem 14 mm iken “normal gebeliğin takibi” olarak tanı yazmış mhrs den bakınca gördüm.Dün gittiğimde kesem 20 mm olmuş bebek yine görünmedi ve bu kez mhrs de tanıya “sekonder amonere yani adet gecikmesi” olarak yazmış.Zaten bebek görünmedi diye stresliyim bu tanı ne şimdi?