Kbrblr Adetime 3 gün kala yaptım bugün negatif. Aceleci davrandım ama sonrasında pozitife dönebilir mi
minnosbirkiz Kbrblr evet pozitife dönme şansı var bence, benim reglim 2 gün geçtiği halde erken gebelik testinde gölge gibi göründü, kuruma çizgisi zannettim önemsemedim, reglim gelmeyince yeniden tekrarladım, geç döllenme olmuş ☺️
gzdcpn Kbrblr Ben reglyime 3-4 gün kala yapmıstım cunku belirtilerden hissettim ama negatif çıkmıstı,reglym gecikmesine ragmen 3. Gününde bile silik çizgi cıktı hemen kan testi yaptırdım nerdeyse 5-6 haftalık hamileymişim..Aceleci olmayın cok umutlanmamak lazım ama reglynin gecikmesini beklemek lazım 3-4 gün..
iremtekin2106 30 dk sonra dönse dahi inanma testin süresi yazar zaten üzerinde regl olacağın günün sabahı ilk idrarınla yap sabırsızlanıyorsan ben öyle yaptım erken gebelik testi aldım evde bulundurdum