ilkografya Merhabalar biz 28+4 olduk. Son birkaç gündür karın ağrım oluyor. Bebeğim toplanıyor bunu yaşayan var mı neden olabilir hastaneye gitmem gerekiyor mu
mrsckmkc ilkografya ben bu durumu yaşıyordum bebek toplanıyor bir yerde bir yerlerini karnıma dayıyor sanıyordum meğerse sancıymış hastaneye gittim nstde sancım çıktı 1 gün sonrada acil sezaryene alındım 36+1ken ama bu durumu epeyice yaşadım hepsi sancı mıydı bilmiyorum tabii
ilkografya mrsckmkc ben dayanamadım geldim hastaneye açılmaya baktı yok dedi nstye gireceğim şimdi bilmiyorum ne olacak daha çok miniğiz