07sym07 22+5 haftalık hamileyim bikac gündür öksürük ve grip arttı bisey olur mu ya doktoruma yazdım biraz önce kesinlikle ilerlemeden dahiliye git dedi endişe ediyorum ya bisey mi olur ki
Hulo2105 07sym07 bende de öksürük vardı dahiliyeye git dedi ama gitmedim evde bi karışım yaptım o rahatlattı. Antibiyotik istemiştim ben yazamam demişti. Bir şurup yazdı parolla birlikte öyle geçti 1 ay uğraştım ama çok zordu öksürük mahvetti
Elif578 07sym07 ilaç kullanamadığın için zor tabi vereceği parol yada minoset dir ballı limonlu su iç ballı zencefil yap öyle geçirt bence
lena1234 Çok zor geçiyor gebelikte resmen iyileşemiyoruz :( ben de sinüzit idrar tolu enfeksiyonu içim iki gün antibiyotik içtim mecbur
Elif578 07sym07 bal ile limonun erken doğum için risk olduğunu sanmıyorum ya ben ilk hamileliğimde yaptım hani Yeşilçay adaçayı filan onlar riskli tabi ama bal limon sanmıyorum araştırın netten drunuzada danışın isterseniz 🙈
07sym07 Elif578 yok bal ile limon değil öksürük grip erken doğum etkiler mi ki öksürdukce falan dedim neyse dahileyeye Bi gidicem bakalım yarın