Burcu9125 ben boyattım ikisinde de . Hamileyken asla boyamıyorum. Kızım 2 aylıktı, oğlum 4 aylıktı . Açma boyama yaptırdım. Herkesin kendi tercihi. Hamileyken boyatanda var. En azından dışarı çıkmış oluyor artık. Kuaför ortamına sokmuyorum bebeğimi evde anneme yada kardeşime bırakıp gittim. Sütümü sağıp bıraktım o süre zarfında da . Yani annelik birçok yönden fedakarlık, zorlu bir süreçten geçiyoruz. Vücudumuz, hayatımız , ruh halimiz her şeyimiz değişiyor. Bu da bana iyi hissettiriyor yaptım gitti ikisinde de . Bunda da yaparım Allahın izniyle. Karar sizin yani.