hellomama sirkeli suyu bilmiyorum ama acile giderseniz doğumhaneye gönderirler nöbetçi doktor muayene edip ilaç yazabilir haftaya kadar beklemeyin boşuna eziyet, aşırı kaşınıyo ve çok rahatsız edici bişey. Biraz abartın acilde de duramıyorum hiç enfeksiyonum var ama test verdim idrar enfeksiyonu değil vajinal deyin abartın işte ölüyorum bitiyorum falan 😂 yoksa göndermiyorlar test yapıyolar yine. Haftaya kadar çekmeyin yani bunu boşuna bir an önce geçsin, bana 3 tane fitil verdi 2.de hafiflemişti bile çok etkili oluyo rahatlatıyo