Elif578 rabia41_ bence travel sistem alırsan ayriyettende baston almalısın çünkü tabletler bagajda çok yer kaplıyor 1 yaşından sonra bence baston daha rahat pratik
rabia41_ Elif578 Aslında kenidimize ait arabamız da yok o yüzden çok kararsız kaldım yer kaplamayan istiyodum kaliteli bisey bulmadım tam