Merhabalar canlar bugün çatı muayenesi oldum çok zor geçti ebe 2 cm açılma var dedi doktorumda perşembe günü gel tekrar muayene ol açılma varsa yatışını yapabiliriz dedi suni sancı verecek muhtemelen varmi boyle bir durum yaşayan bu arada 38.haftamdayim birde sorum şu her çatı muayenesinde acı aynımı olur