Arelmom_ çok fazla hareketsiz kalma o şekilde ağrın yada sancın olursa ılık bi duş al belki düzelir yani ben dün sol ayağımı hareket ettiremiyordum ettirdikçe kasığıma bıçak saplanmışta onun acısı varmış gibi hissediyordum acilde de çatala çıkarmak istediler kabul etmedim nstye bağlandım birşey çıkmadı büyük ihtimalle gaz sancısı dediler ama onunda ağrısını biliyorum öyle bir ağrı da değildi