Merhabalar bugün alttan muayene oldum 2. Kez doktor elini çektiği anda oturduğum yerde baya bi kan geldi vajinamdan doktor bey de gördü korkma normal falan dedi ama baya da bi kan geldi bebek haraket ediyor şuan kanama yok ama o an neden çok kanamam oldu herhangi bi sorun olur mu olsaydı doktor söyler miydi bilen varsa lütfen bilgi versin çok aklıma takıldı birde kasıklarım çok ağrıyor muayeneden sonra