İyi günler benim bir sorum olucaktı benim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı istemedi açlık tokluk kan şekerime bakılacak sürekli geçen gittiğimde açlık kan şekerim normal ama tokluk kan şekerim yüksek çıkmıştı merak ettiğim şey tokluk kan şekeri kahvaltı yapılırken ağıza atılan ilk lokmadan sonraki bir saat mı verilmeli yoksa ağıza atılan son lokmadan iki saat sonra mı herkes farklı bişey söylüyor