Sefanur_00 benimde tansiyondan dolayı erken alındı ama sütüm geldi hemen, ilk ayağa kalktığım zaman aşırı baş dönmem midem bulantım oldu hemen geri yatağa geçtim, 2 gün kaldım ben hastanede sonrasında doktor tansiyon ilacı da verdi Allah’a şükür geçti zaten, inşallah sizinde toparlarsınız hemen 🤲🤗😊