Suey merhaba canım 14 haftaliken komşumun çocuğu ile yan Gana otururken ayağa kalktı ziplarkan birden karnıma Got üstü düştü maalesef ki çocuk da karninda bebek var diye üzüldü istemsiz oluştu bende korktum her ihtimale karşı komşum da sebep olmak istemedifi için gittik hastaneye hiç bir sorun yoktu elhamdülillah sıvı onları koruyor ve kaç kat karnımız bir şey olmaz dedi. İleri haftalar da karın darbesi alınca da bebek dıştan anı hareket alınca biyere toplanır ama düzelir endişe etme demişti bir sorun yaşamadım sende merak etme stres yapma kendine