mervedbc
Merhaba bayanlar ,
22+5 günlük hamileyim. 21. haftadan sonra göbeğimin tam üstünde sanki kesiliyormuş gibi bir acıma var daha çok ayakta durduğum zaman şiddetleniyor oturunca yatınca geçiyor ama kalınca yine devam. Böyle bir sorun yaşayan var mı