Maviyesil0 3bucuk sene once murat Gültekine gidiyordum fena degildi ama ultrasona fln kendi bakmiyo sadeve kan idrar sonuclarina bakiyo okdr bide sezeryansa kendi giriyo normale girmiyo hastaneden memnun kalmamistim ozman suan nasildir bilmiyorum bide randevu olmasina rağmen cok sira bekliyodum 5dk anca suruyodu muayene cok yogun