Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim, birkaç gündür ara ara bel ağrım ve karın ağrım oluyor Allah’a şükür ki lekelenme falan yok.İnternette bebek büyüdüğü için bu ağrılar normal diyor ama doktoruma da gitsem mi diyorum sizce gereksiz endişe mi yapıyorum