Kubratyfur Kızlar az önce uzandım baya aşağıda durmadan tekmeledı ama baya asağıdaydı tekmesi aşağıda olması normal mi 21 haftalık hamileyim bu arada
eylulmucizem_ Kubratyfur normal bende 22+3 oldu hala en çok aşağıda hissediyorum ben. Her yandan vuruyor da en çok aşağısı. Bi de 21-22 arası hareketleri azaldı bende 2 gündür artmaya başladı. Böyle şeyler de olursa korkma
Ozgis1s Kubratyfur ben 24. Haftadayım hala aşağıda hissediyorum . İlk zamanlar baya kasıklarıma doğruydu şu an göbek deliğimin altında. Zamanla yukarı çıkıyorlar galiba ☺️