Kubra-233 31 haftalık hamileyim az önce lavobaya girdim pembe bi akıntı aktı biraz fazla korktum lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi neden oldu acaba ??
Zseda Kubra-233 Şimdi yazdığınızı görünce internetten bakayim dedim de doktorunuzla görüşmeniz lazim bu durumu,erken doğum belirtisi olabiliyormus
Dlar Geçmiş olsun canım umarım köyü bişey yoktur gittiğim doktora me dediler bende 31 haftalığım insan ister istemez korkuyor umarım bir sorun yoktur
Kubra-233 Teşekkür ederim arkadaşlar şuanlık bir sıkıntı yok dedi doktor fazla ayakta kalmışsın yorgunluktan olmuştur dedi çok şükür bi sıkıntı görünmüyor 🤲🏻🤲🏻🤲🏻