Canlar selam. Ultrasona göre 5+5 son adet tarihime göre 5+3 gebeyim. Normal ultrasonda kese göründü büyüklüğü felan iyi dedi. Ama bebek henüz yok yani öyle dedi. Alttan da bakmadı. Bu haftada normal mi ne zaman görünüyordu bebiş hatırlayamadım bi yardımcı olun ablanıza 🩷 haftaya gel tekrar dedi