ASE6154 hanifepektas ilk bebeğimde avent ve chicco cam biberonlarını kullandım çok memnundum. İkinci bebeğim için avent aldım şimdi😊
findiktan11 hanifepektas sağlıkçı birkaç arkadaşımdan dr browns önerisi almıştım o yüzden benim tercihim o oldu. Kolik bebekler için özel olduğu söyleniyor ekstra gaz engelleyiciymiş araştırmanızı öneririm😊
Lenay223 hanifepektas Philips avent aldım cam ve en küçük boyunu kullananlar hep onu tavsiye etti inşallah memnun kalirim meme reddi olmaz
saudade_ Lansinoh kullandım birkaç kere süt bebeğimin boğazına kaçtı yavaş akışlı olmasına rağmen. Avent daha iyi diyorlar